Apģērbi internetā visai ģimenei
Gan jau daudzi būs novērtējuši interneta sniegtās priekšrocības ļoti dauzās jomās. Izmantojot globālo tīmekli, 21. gadsimtā ir iespējams paveikt to, ko agrāk varēja izdarīt tikai izejot no mājām un tērējot savu laiku lieki darbībām, ko nu nemaz nav nepieciešams veikt. Viena no ikdienišķām darbībām, ko nu var paveikt neizejot no mājām, ir iepirkšanās. Internetā vienlīdz naski iepērkas kā sievietes, tā vīrieši – sievietes, jo ir daudz lielāks pieejamo preču klāsts jebkurā grupā un vīrieši tādēļ, ka ir iespējams iegūt savā īpašumā ko jaunu un noderīgu, jo ir iespējams to izdarīt lieki nekustoties, jo vīrieši, kā zināms, savās brīvdienās ir lielāki slinkotāji kā daiļais dzimums.
Apģērba iegāde
Ja pirms gadiem 20 kāds būtu apgalvojis, ka viens no populārākajiem pirkumiem, ko cilvēki veiks internetā, būs apģērbs, tad šim cilvēkam noteikti neviens nebūtu ticējis, jo likās nereāli, ka nopirkt sev kleitu, bikses un arī apavus, var tos nepiemērot. Lai arī ir izveidotas dažādas tiešsaistes pielaikošanas kabīnes, ko ir iespējams integrēt attiecīgi savā interneta apģērbu veikalā, lai klienti var pielāgot savus parametrus un virtuāli piemērīt noskatīto apģērba gabalu, veikalu veidotāji pārāk nesteidzas ar to ieviešanu. Iespējams, tas tiks darīts tad, kad kritīsies piedāvājums, bet zinot cilvēku paradumus interneta iepirkšanās jautājumos, šķiet, ka tuvākajā laikā peļņas kritums un klientu zudums, nevienam nedraud. Tieši otrādi – tiek prognozēts, ka virtuālo pircēju skaits tikai pieaugs.
Veikals
Apģērbi internetā ir nopērkami par izdevīgākām un zemākām cenām, jo to nodrošina tas, ka veikaliem nav nepieciešami tik daudz tēriņi un var nepiemērot tik lielu uzcenojumu savam piedāvājumam. Tā pat viens no noteicošajiem faktoriem tam, ka internetā tiek pirkts apģērbs, nereti arī vairumā, ir plašais preču klāsts. Šī iemesla dēļ atkal ir jāsaka paldies tam, ka interneta veikali parasti tiek izveidoti dažādās noliktavas telpās vai vienkārši salīdzinoši plašā vidē, līdz ar to ir vietas, kur ietilpināt visu piedāvājumu. Šāda iespēja ir limitēta parastajiem veikaliem, jo telpas parasti nav no lielākajām un vieta, diemžēl, nav stiepjams jēdziens – tā ne tikai jāiekārto tā, lai klientam ir acij tīkami, bet arī par to ir jāmaksā salīdzinoši liela nomas maksa, kas bieži vien attur no veikala paplašināšanas, lai piedāvājums varētu pieaugt un tiktu piesaistīti vairāk klienti.