Vecais SS nobāl blakus jaunajam Dalder
Ja Tev būtu jāizvēlas – sludinājumu portāls, kas palīdz ikdienā, ir ērts lietošanā un funkcionalitātē, vai novecojis, vecmodīgs un nepārskatāms portāls, kurā par sludinājumiem jāmaksā… Kuru Tu izvēlētos?! Mūsdienu straujais dzīves ritms neatļauj ilgi “gulēt uz veciem lauriem”, tāpēc vecais SS sāk izskatīties bēdīgi, jo ir radīts jauns sludinājumu portāls Dalder, kam ilgtermiņā redzams milzu potenciāls. Kāpēc? Jo tā veidotāji domā par saviem klientiem. Protams, SS ir populārākais šāda tipa portāls Latvijā, taču cik ilgi?
Svarīgākās Dalder priekšrocības
Viens no lielākajiem Sludinājumu Servisa trūkumiem ir filtra neesamība. Tas nozīmē, ka meklējot informāciju par dīvāniem Jelgavā, lietotājam būs gribot negribot jāskatās pilnīgi visi sludinājumi, kuros pārdevēji pārdod dīvānus – arī Rēzeknē un Liepājā. Tā ir ārkārtīgi neērta funkcija, kuru Dalder ir izveidojis un uzskata par pamatnepieciešamību.
Otra priekšrocība ir tiešsaistes komunikācija par pārdevēju, lai online noskaidrotu visus interesējušos jautājumus un pārliecinātos par pārdevēja godaprātu. Tā ir lieliska vieta, kur izlasīt atsauksmes un uzzināt par citu lietotāju pieredzi ar konkrēto pārdevēju. SS pašreizējā komunikācija ar pārdevēju ir tikai telefoniska vai izmantojot e-pastu. Tikpat nozīmīgs rīks ir sava profila izveide, kas kalpo arī kā mājas lapa.
Ja agrāk SS varēja lepoties ar bezmaksas sludinājumu publicēšanu, tad pēc 2016. gada nogales tā lietotāji ļoti negatīvi uzņēma ziņu par sludinājumu maksas sadārdzināšanos vairākās kategorijās, tai skaitā transporta un nekustamo īpašumu sadaļā. Ja iepriekš par 45000 eur vērtu dzīvokli bija jāmaksā komisija 1.47 eur, tad pašlaik tie ir jau 3.50 eur. Savukārt, par 250 000 eur vērtu īpašumu jāmaksā jau 15 eur. Dalder sludinājumu ievietošana ir bez maksas.
SS komunikācijas problēmas
Patērētāju tiesību aizsardzības centrā pēdējā gada laikā ļoti palielinājies sūdzību skaits par SS darbību un jo īpaši komunikācijas trūkumu. Klienti sūdzējušies par dažādām problēmām saistībā ar portāla izmantošanu, jo portāls dzēš klientu izvietotos sludinājumus, par kuriem ir samaksāta nauda, kā arī nereti neatbild uz klientu vēstulēm un telefona zvaniem, kad lietotāji mēģina noskaidrot, kādi ir viņu sludinājumu dzēšanas iemesli. Sekojošo daudzi iemaksā depozītu, bet pēc sludinājuma bloķēšanas neatdodot atlikumu. Tas apliecina, ka uzņēmums nedomā par saviem klientiem un neveicina turpmāku lojalitāti un atgriezenisko saiti.